Khamis, 4 Mac 2010

Hari Lahirmu

Daie,
Assalamuailaikum...

Ke hadapan sahabatku yang berada jauh di mata tetapi selalu dekat dihati, semoga saudari sihat hendaknya. Adalah tujuan saya menulis (sebenarnya menaip) surat ini (blog bah) adalah untuk semata-mata mengucapkan selamat hari lahir yang ke 23. Nampaknya saudari sudah semakin tua dan saya sentiasa lebih muda daripada saudari.

Tarikh 4 Mac merupakan hari buat saudari. Kerana sesungguhnya pada hari itulah telefon bimbit saudari sibuk dari hari biasa. Dan tentunya mesej-mesej yang membuatkan bibirmu tersenyum atau mungkin terherot sedikit akibat gembira. Dan boleh jadi menjadi hari yang menyedihkan andai tiada orang yang menghantar mesej pendek mengucapkan hari lahir untuk saudari. Janganlah saudari sedih kerana tahun depan masih ada, itupun kalau umur masih ada. Jadi saya doakan agar saudari dikurniakan umur yang panjang serta diberkati hayat saudari.
Saudari, saya ingin memohon maaf kerana lewat untuk mengucapkan kalimat 'epi bday'. Bukan lupa tapi sengaja kerana saya amat bayangkan betapa harimu tidak ceria dengan ketiadaan mesej daripada saya. Mungkin bunyinya perasaan tapi itu cuma telahan saya.

Rasanya itu sahaja daripada saya untuk saudari kali ini. Sekali lagi, selamat hari lahir. Semoga Saudari bahagia dan ceria selalu serta dikurniakan kesihatan yang baik sentiasa.

Semoga kita bertemu lagi.

Yang benar, jujur dan ikhlas,
Awin
p/s:Sahabatmu yang sentiasa lebih muda daripadamu

Tiada ulasan: