Rabu, 12 Mei 2010

Benar-benar Sakit

Apa nak jadi?
Lelaki jadi perempuan, perempuan jadi lelaki.
Lelaki nafsu hanya dengan lelaki, perempuan tak sedar diri nak juga syahwat kepada perempuan. Hari ini dengan beraninya saya mengaku bahawa saya membenci golongan homoseksual/lesbian. Dan dengan beraninya saya membenci golongan trans-gender/seksual.

Biar dikecam dan diancam saya tetap dengan pendirian saya. Selan itu, saya dengan beraninya membenci dan mengecam golongan penzina. Sakit mata dan hati melihat pasangan bercinta tetapi belum menikah sewenang-wenangnya bercumbuan di khalayak ramai. Selepas itu, mulalah kes-kes buang bayi di sana-sini.

Apa nak jadi?
KEnapa saya membenci tiga golongan di atas? Benar bahawa kubur kita lain-lain. Tetapi kena ingat bahawa apa-apa bencana yang Allah turunkan bukan terkena kepada individu sahaja tetapi kepada seluruh kawasan yang meliputi. Katakanlah, di sebelah anda ada pasangan haram sedang bercumbuan. Dengan tidak semena-mena, petir, kilat dan seumpamanya menyambar pasangan tersebut. Pastinya anda yang berda kurang 100m akan terkena tempiasnya. Kalau tidak mati sama di tempat kejadian, anda mungkin mnegalami kecederaan serius seperti pekak, buta dan lain-lain penyakit akibat kesan voltan tinggi tersebut.
Jadi, siapa mahu jawab?

Sebabnya lagi sebab kita semua ni, manusia, dah semakin pupus. Bukan setakat haiwan dan tumbuhan semakin pupus, tetapi kita semua. Sudahlah peradaban manusia sudah pupus, zahirnya turut pupus. Buktinya dengan perlakuan homoseksual/lesbian. Semestinya golongan ini jarang benar memikirkan soal anak kerana matlamat utama mereka melakukan homoseksual/lesbian adalah SEKS SEMATA-SEMATA. BOHONGLAH KALAU MEREKA MENIDAKKAN KEYATAAN YANG SAYA KATAKAN. Kalau bukan kerana seks, adakah mereka terus melakukannya.

Jadi, saya membuat inferens bahawa tiga golongan ini-Homoseksual, Lesbian, Penzina- adalah golongan yang gila seks secara abnormal.

Jauhi golongan GILA SEKS!

Tiada ulasan: