Rabu, 6 April 2011

Siasat dahulu...

Panas...Panas...Panas...

Setelah berkali-kali menonton video yang didakwa sebagai video zina DSAI di laman youtube, akhirnya saya menemui satu rumusan..

BUKAN DSAI!

Kenapa?
1-Susuk badan: DSAI tidak seboroi itu. Kenapa saya begitu yakin? sbb setelah meneliti bentuk perut dan dada, saya melakar gambar tesebut dan menambah baju di luarnya lalu membandingkan susuk sebenar DSAI= Tidak Padan

2-Bentuk Muka: Tidak dinafikan video tersebut agak kabur. namun setelah menjalankan aktiviti "pause"dan "play" saya nampak bentuk muka lelaki tersebut di akhir video adalah lonjong dan bujur sedangkan DSAI sedikit petak dan tidak panjang

3-Janggut: Di akhir video, tiada janggut

4-Facebook: dikatakan tarikh 21 Februari 2011 adalah tarikh perlakuakan berjalan pada jam 10.40pm..sedangkan dalam lingkungan masa yang sama, DSAI sedang mengemaskini facebooknya...

5-Saksi: selidiki siapakah DAtuk T..apa yang saya faham tentang Datuk T adalah tiga individu bergelar datuk..Tiga Datuk/Trio Datuk=Datuk T di mana T adalah Trio/Tiga...Umum mengetahui mereka ini bukan sekutu DSAI, bahkan seteru DSAI. Apabila musuh melaungkan keburukan atau sesuatu cerita tentang musuhnya, secara lojiknya kita terus sahaja tahu ada udang di sebalik batu.

Sesungguhnya soal menuduh perlakuan zina adalah sangat berat. Bahkan saksi untuk perlakuan zina hendaklah empat orang lelaki, yang adil. yang fasik, hujahnya mesti diragui bahkan ditolak sama sekali kerana tiada integriti dalam kesaksian mereka...

Semoga kita semua selamat daripada fitnah.

Tiada ulasan: